Agent TSA weryfikuje tożsamość podróżnych za pomocą jednostki technologii uwierzytelniania poświadczeń, która wykorzystuje rozpoznawanie twarzy na międzynarodowym lotnisku Seattle-Tacoma. (Zdjęcie za pośrednictwem @TSA_Pacific)

W punktach kontrolnych TSA na międzynarodowym lotnisku Seattle-Tacoma wprowadzana jest technologia rozpoznawania twarzy, która ma przyspieszyć proces kontroli bezpieczeństwa.

Administracja Bezpieczeństwa Transportu stwierdziła w A informacja prasowa w tym tygodniu, że najnowszej generacji moduły Credential Authentication Technology (CAT) mogą pomóc w szybszej i dokładniejszej weryfikacji tożsamości podróżnych niż ludzie porównujący twarz z dokumentem tożsamości.

Wyposażone w kamerę rejestrującą w czasie rzeczywistym zdjęcie podróżnego, jednostki CAT-2 porównują zdjęcie podróżnego w dokumencie tożsamości ze zdjęciem wykonanym osobiście, korzystając z technologii dopasowywania twarzy. Urządzenia wykraczają poza maszyny pierwszej generacji, które skanują dokument tożsamości ze zdjęciem podróżnego, potwierdzają, że dana osoba posiada bilet podróżny i wykrywają fałszywe dokumenty tożsamości.

Według naukowców technologia biometryczna analizuje unikalne cechy twarzy danej osoby, takie jak odległość między oczami i krzywizna podbródka. KRÓL5. Zmiany w wyglądzie, takie jak zarost lub utrata/przyrost wagi, nie mają wpływu na zdolność technologii do dopasowania.

TSA stwierdziła, że ​​zdjęcia zrobione przez jednostkę CAT-2 „nigdy nie są przechowywane ani wykorzystywane w żadnym innym celu niż natychmiastowa weryfikacja tożsamości”. Podróżni mogą zrezygnować z tego procesu na rzecz alternatywnego procesu weryfikacji tożsamości.

W 2021 r. Komisja Portu Seattle głosowałem za zakazem wykorzystanie technologii biometrycznej do celów nadzoru i bezpieczeństwa przez rząd i organy ścigania na wszystkich swoich obiektach, w tym na lotnisku SEA. Zakaz ten nie obejmował dobrowolnych systemów rozpoznawania twarzy.

Coraz powszechniejsze staje się wykorzystanie technologii rozpoznawania twarzy i coraz szersze zastosowanie biometrii w podróżach lotniczych więcej lotnisk w USA. Na początku tego roku New York Timesa poinformował o nadchodzących zmianach i zacytował ekspertów, którzy uważają, że „przyszłość podróży lotniczych to taka, w której rozpoznawanie twarzy będzie wykorzystywane podczas całej podróży na lotnisko: nadania bagażu, wejścia na pokład, a nawet wejścia do poczekalni i zakupu artykułów w sklepach detalicznych na lotnisku”.

Poszczególne linie lotnicze już biorą sprawy w swoje ręce, aby przyspieszyć różne procesy.

Alaska Airlines przechodzi transformację do automatycznego nadawania bagażu, które wykorzystuje rozpoznawanie twarzy do identyfikacji pasażerów, usprawniając proces nadawania bagażu i nie wymagając już obsługi każdej stacji przez agentów z Alaski.

Delta eksperymentuje z Identyfikator cyfrowy pilotażowy program na czterech lotniskach, w ramach którego dopasowywanie twarzy pomaga niektórym podróżnym korzystać z wyznaczonych linii kontroli bagażu i kontroli bezpieczeństwa bez konieczności okazywania dowodu tożsamości lub kart pokładowych.

TSA twierdzi, że funkcjonariusze na lotnisku SEA są w trakcie szkolenia w zakresie obsługi maszyn CAT-2, a w ciągu najbliższych kilku tygodni podróżni zaczną widzieć częściej używane jednostki.



Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj