Możliwe jest również, że szkoły ukierunkowane, bardziej ukierunkowane wsparcie akademickie dla starszych dzieci i nastolatków.

„Możemy to postrzegać jako wezwanie do działania, aby upewnić się, że my, jako społeczność edukacyjna, priorytetowo traktujemy te wczesne klasy” — powiedział Huff. To krytyczne lata, kiedy dzieci uczą się liter i cyfr, zaczynają czytać i liczyć. „To wszystko podstawy, aby móc podążać tą ścieżką uczenia się przez resztę kariery szkolnej”.

Mnóstwo ostatnich raportów zbadali postępy uczniów w nauce po pandemii. Niektórzy badacze odkryli, że uczniowie od trzeciej do ósmej klasy robią większe niż zwykle postępy, ale większość dzieci nadal pozostaje w tyle za rówieśnikami sprzed pandemii. Tymczasem różnice w wynikach nauczania między uczniami z rodzin o niskich dochodach a ich zamożniejszymi rówieśnikami pogłębiły się.

Nowy raport Curriculum Associates, który analizował wyniki około 4 milionów uczniów, jest wyjątkowy, ponieważ zawiera dane dotyczące młodszych dzieci, które jeszcze nie przystąpiły do ​​testów państwowych. Naukowcy przyjrzeli się, jak uczniowie, którzy rozpoczęli naukę od przedszkola do czwartej klasy w roku szkolnym 2021-22, radzili sobie z matematyką i czytaniem przez trzy lata, i porównali te wyniki z wynikami dzieci, które rozpoczęły naukę w tych samych klasach tuż przed pandemią.

Na przykład dzieci, które rozpoczęły przedszkole jesienią 2021 r., uzyskały wyniki zbliżone do wyników przedszkolaków sprzed pandemii w czytaniu. Jednak w ciągu ostatnich kilku lat pozostały w tyle za swoimi rówieśnikami. Dzieci, które rozpoczęły pierwszą klasę jesienią 2021 r., stale pozostają w tyle za dziećmi, które rozpoczęły pierwszą klasę przed pandemią w czytaniu.

Tymczasem w matematyce uczniowie, którzy rozpoczęli przedszkole, pierwszą i drugą klasę jesienią 2021 r., wszyscy zaczęli z niższymi wynikami niż ich odpowiednicy przed pandemią. I konsekwentnie robili mniejsze postępy — co stawiało ich „znacznie w tyle” za rówieśnikami.

Młodsze dzieci zrobiły mniejsze postępy niż ich rówieśnicy sprzed pandemii, niezależnie od tego, czy chodzili do szkół w miastach, na przedmieściach czy na wsiach. A uczniowie, którzy zaczynali z większymi zaległościami, mieli największe trudności z nadrobieniem zaległości.

Szkoły mogą chcieć rozważyć zmianę swoich interwencji akademickich, aby bardziej skupić się na uczniach wczesnoszkolnych, powiedzieli badacze. Szczególnie ważne będzie dokładne określenie, jakich umiejętności brakuje dzieciom, aby mogły nadążać za lekcjami w swojej obecnej klasie, dodał Huff. W tym roku wielu uczniów z problemami w raporcie rozpocznie trzecią i czwartą klasę.

W hrabstwie Charleston w Karolinie Południowej, gdzie młodsi uczniowie osiągają lepsze wyniki inni w ich staniezwłaszcza w matematyce, okręg korzysta z kilku strategii, które zdaniem urzędników okazały się pomocne.

Dzielnica utworzyła poprawa nauczania czytania jest najwyższym priorytetem. Urzędnicy zakupili nowy program nauczania, aby lepiej dostosować go do nauki czytania, dali nauczycielom rozbudowane szkolenie w zakresie umiejętności czytania i pisaniai zaczęli udostępniać rodzinom więcej informacji na temat wyników w nauce ich dzieci.

Co najważniejsze, powiedziała Buffy Roberts, która nadzoruje oceny szkół w hrabstwie Charleston, okręg zidentyfikował grupy dzieci, które były bardzo w tyle i co trzeba zrobić, aby nadrobić zaległości w ciągu kilku lat. Przyjęcie dłuższej perspektywy pomogło nauczycielom rozłożyć duże zadanie na czynniki pierwsze i zapewniło dzieciom, które potrzebowały dużo pomocy, więcej wsparcia.

„Naprawdę pomogliśmy ludziom zrozumieć, że jeśli nasi uczniowie już byli w tyle, osiągnięcie typowego wzrostu jest świetne, ale to nie wystarczy” — powiedział Roberts. „To było naprawdę bardzo strategiczne myślenie i bycie bardzo ukierunkowanym na to, czego dziecko potrzebuje, aby się z tego wydostać, nienawidzę nazywać tego dziurą, ale to jest dziura”.

Kalyn Belsha jest starszą krajową reporterką edukacyjną z siedzibą w Chicago. Skontaktuj się z nią pod adresem kbelsha@chalkbeat.org.

Kreda jest non-profitowym serwisem informacyjnym opisującym zmiany w edukacji w szkołach publicznych.





Source link