meta Instagrama Mam nowy sposób, żeby trzymać cię z daleka przewijanie zagładyAle nie spodoba ci się to.

Jest to nowy sposób wyświetlania reklam na platformie, nazywany „przerwami na reklamy”. Najwyraźniej jest testowany z niektórymi użytkownikami i pojawiają się raporty. X I reddit,

„Przerwy na reklamy to nowy sposób oglądania reklam na Instagramie. Czasami może być konieczne obejrzenie reklamy przed kontynuowaniem przeglądania” – czytamy w opisie tej funkcji.

Widzieliśmy reklamy, których nie można pominąć na innych platformach, takich jak YouTube, gdzie zazwyczaj widzisz je przed rozpoczęciem filmu (lub, jeśli film jest dłuższy, w jego środku). Chociaż jest to denerwujące, przynajmniej filmy na YouTube są zwykle dłuższe niż kilka sekund, a na Instagramie często posty widzisz znacznie szybciej, co oczywiście sprawia, że ​​przerwy na reklamy wydają się bardziej natrętne.

Chociaż osobiście nie widzieliśmy przerw na reklamy na Instagramie, opisy użytkowników, którzy je widzieli, sugerują, że nowy format reklam jest dość nachalny. Reklamy pojawiają się w trakcie przeglądania i trwają kilka sekund (ze licznikiem na dole), zmuszając Cię do przejrzenia treści reklamy przed dalszym korzystaniem z aplikacji.

Zmienna prędkość światła

Chociaż przerwy na reklamy są obecnie widoczne dla małej grupy użytkowników Instagrama, osobom, które je oglądają, w większości się to nie podoba. Na Reddicie praktycznie każdy komentator stwierdził, że zamknął aplikację natychmiast po zobaczeniu tych reklam uczucie na x Podobnie negatywnie.

„Meta ma najwyższej klasy projektantów UX. Czy nie przeprowadzili żadnych badań na ten temat przed udostępnieniem tego publicznie? To całkowicie zakłóca przepływ użytkowników” – powiedział redditor,

„Wow, ja też to zrobiłem po raz pierwszy i byłem zaskoczony. Nie jestem zaskoczony, ale jestem zaskoczony, bo to bardzo zły sposób kontrolowania użytkownika i wymuszania reklam. To zmartwi wiele osób , ” Oni powiedzieli. jeszcze jeden,

Nie jest jasne, jak powszechny jest nowy format ani czy Meta planuje rozszerzyć go na większą liczbę użytkowników. Jeśli tak się stanie, firma powinna być przygotowana na poważną reakcję.

Instagram był często celem krytyki za zbyt agresywne podejście do reklam. W 2022 roku wielu użytkowników (m.in Zaangażowany) zbuntowali się, gdy na ich profilu na Instagramie zaczęły pojawiać się głównie reklamy, co skłoniło firmę do naprawienia problemu i stwierdzenia, że ​​„nie było to zamierzone doświadczenie”. Skontaktowaliśmy się z firmą w sprawie nowego formatu reklam i zaktualizujemy ten artykuł, gdy otrzymamy odpowiedź.

Source link