17 maja nowa partia TIK Tok weszły w życie wytyczne dotyczące leków odchudzających.

The wytycznewydany 17 kwietnia, uniemożliwiają wyświetlanie w naszych programach FYP różnych treści, w tym filmów przedstawiających stosowanie lub promujących produkty odchudzające i zwiększające masę mięśniową, a także inne treści, które „mogą być w porządku, jeśli oglądane są sporadycznie, ale mogą być problematyczne, jeśli oglądane w skupiskach.”

Platforma społecznościowa wykorzystała posty przed i po transformacji jako przykład filmu promującego produkty odchudzające, w tym leki i suplementy.

Najlepsze historie, które można mashować

Filmy uznane za niekwalifikujące się do programu FYP TikTok nadal można znaleźć, wyszukując je lub obserwując konto.

Nowe zasady wchodzą w życie po gwałtownym wzroście popularność leków odchudzających jak Ozempic i WeGovy. Obydwa są lekami semaglutydowymi i GPL-1, które obniżają poziom cukru we krwi u diabetyków ze skutkiem ubocznym utraty wagi. Do tej pory otagowano 48 900 filmów WeGo i 87 200 otagowanych filmów Ozempic w aplikacji. Chociaż nie możesz już zobaczyć liczby wyświetleń tagu w TikTok, wróć Październik 2022 tag Ozempic zdobył już ponad 300 milionów wyświetleń. Po pierwszym sugerowanym wyszukiwaniu obu leków następuje „wyniki”.

Ogłoszono nowe ograniczenia dotyczące leków odchudzających wraz z innymi ograniczeniami, w tym utratą uprawnień do programów FYP wszystkich filmów zamieszczanych przez użytkowników poniżej 16 roku życia w celu chronić dzieci z eksploatacji w Internecie.

Source link