W Internecie istnieje trend, który zamienia przeciętny film w pożywkę wirusową i wszyscy się na to nabieramy.

Tendencja nie jest szczególnie nowa, ale w ostatnich miesiącach ulepszyła swój silnik i przejęła tak dużą liczbę filmów w całym kraju. TIK Tok, YoutubeI Rolki na Instagramie że stało się to bardziej powszechne niż typowy film. W nim twórca błędnie wymówi słowo w pozornie rutynowym filmie przedstawiającym przepis lub podsumowanie wiadomości.

Prawdopodobnie wydaje się to nieszkodliwe, ale to podstęp. To spisek. To chwyt, mistyfikacja i świetny chwyt mający na celu uzyskanie interakcji w zwykłym filmie, aby zwiększyć jego liczbę wyświetleń. Na przykład iRick Wiggins lub @iricksnacks na TikTok, w styczniu opublikowała wideoprzepis na greckie wiatraczki. Jedzenie wygląda pysznie i w pewnym momencie filmu zanurza wiatraczek w tzatziki i wymawia to bardziej w stylu „Podnieś mniePrawie każdy komentarz na to wskazuje.

Najlepsze historie, które można mashować

Nie jest to nowość dla Wigginsa, który w większości swoich filmów wykorzystuje jakąś wersję tego zaangażowania – dzwoni pestka awokado to „drewniana kula”, błędnie wymawiając chorizo ​​i tortillę jako „cho-rizzo” i „tor-delay”. Lub nazywając ząbkowany nóż nożem „sara-ted”.. To sprawia, że ​​widzowie chcą wytknąć mu błąd i skomentować film, że się pomylił, lub połączyć film w duecie ze swoją reakcją na skandaliczną wymowę, co zwiększa zaangażowanie, a co za tym idzie – liczbę wyświetleń. I robi to wszystko nie obrażając nikogo, co jest regułą.

Wiggins nie jest jedynym twórcą, który stosuje tę taktykę. Zadzwoniła Lani Sanchez (@lanisanchezzz na TikTok). gnocchi „yonkees” w wirusowym filmie z przepisami. Nick Jackson (@niickjackson na TikTok) nazwał Schweppesa „shoo-wa-pee-pee”. Istnieją dziesiątki podobnych filmów z podobnymi strategiami zaangażowania. Osiem miesięcy temu użytkownik Reddita stwierdził: „Filmy Short, które celowo błędnie wymawiają popularne słowa w celu nawiązania kontaktu z komentarzem”, to Trend YouTube, którym gardzą najbardziej.

Wątpliwość oznaczałaby, że wymówienie tych słów może być trudne i być może najbezpieczniej będzie je całkowicie błędnie wymówić. Znalezienie najlepszego sposobu wymowy słów takich jak bruschetta, gnocchi i tzatziki może sprawić, że ludzie poczują, że nie ma poprawnej odpowiedzi. Jest świetny nagłówek na rok 2022 od Ciężkie czasy to brzmi: „Człowiek nie może się zdecydować, czy wymawiać obce słowa jak dupek czy idiota”.

Jednak najprawdopodobniej twórcy TikTok, YouTube i Instagram celowo błędnie wymawiają słowa w filmach, aby zwiększyć zaangażowanie i liczbę wyświetleń – to po prostu taktyka budowania zaangażowania. Dlatego następnym razem, gdy zobaczysz film, w którym ktoś błędnie wymawia jakieś słowo, zastanów się dwa razy, zanim się nim zajmiesz.

Source link