Forda (F) piła Majowy wzrost sprzedaży o 11,2%w dużej mierze dzięki wzrostowi o prawie 65% sprzedaż hybryd sprzed roku. Wiceprezes i dyrektor finansowy Forda John Lawler dołącza do Yahoo Finance Pras Subramanien na Światowej Konferencji Przemysłu Motoryzacyjnego Deutsche Bank, aby omówić trajektorię wzrostu producenta samochodów. Lawler ma zostać wiceprezydentem na pełen etat początek 2025 r., który zostanie zastąpiony starym Lucidem (LCDID) Sherry House, dyrektor finansowy.

„Strategia Ford+ tak naprawdę polega na skupieniu się na naszych klientach i ich potrzebach. Zaczynamy zauważać, że naprawdę widać to w segmentacji, której dokonaliśmy, ponieważ klienci Forda Pro są oddzieleni od klientów Ford Blue, którzy są oddzieleni od naszych pojazdów elektrycznych klientom pojazdów oraz o tym, jak rozwijamy nasze strategie w każdym z tych obszarów, jak dostarczamy im wartość, zapewniamy wybór i popychamy firmę do przodu” – mówi Lawler.

Dodaje, że Ford pozostaje na mocnej pozycji, ponieważ firma zajmuje trzecie miejsce w Stanach Zjednoczonych w sektorze pojazdów hybrydowych, a sprzedaż ma w tym roku wzrosnąć o 40%. Lawler zauważa, że ​​pomimo spowolnienia popytu na pojazdy elektryczne „covid generował fałszywy sygnał mówiący o tym, jak szybko popyt będzie rosnąć”. A to dlatego, że pierwsi użytkownicy byli naprawdę podekscytowani wyborem pojazdów elektrycznych. Następnie dochodzimy do pierwszej większości, która nie chce pogodzić się z niektórymi innymi problemami, jakie możesz mieć, jeśli w pobliżu znajduje się pojazd elektryczny i tym podobne. Wybór jest zatem ważny i odbywa się tam, gdzie chcesz. mieć hybrydy. »

Lawler twierdzi, że Ford planuje poprawić swoje osiągi w segmencie pojazdów elektrycznych dzięki drugiej generacji pojazdów, mając nadzieję, że „zyska na popularności” dzięki kosztom i osiągom nowych pojazdów elektrycznych.

Znajdź ekskluzywny wywiad Yahoo Finance z Jim Farley, dyrektor generalny Forda.

Aby uzyskać więcej informacji ekspertów i najnowsze działania na rynku, kliknij Tutaj aby obejrzeć cały odcinek Morning Brief.

Ten artykuł został napisany przez Mélanie Riehl

Transkrypcja wideo

Ford odnotował w maju wzrost sprzedaży o ponad 11%, dzięki blisko 65% wzrostowi sprzedaży pojazdów hybrydowych w porównaniu z rokiem ubiegłym.

Ale biorąc pod uwagę, że ogólna sprzedaż pojazdów elektrycznych budzi obawy dotyczące możliwego spowolnienia, co to oznacza dla gigantów motoryzacyjnych w przyszłości?

Yahoo Finance Pro Superman jest obecny na żywo i w kolorze podczas Światowej Konferencji Przemysłu Samochodowego Deutsche Bank z wiceprezesem Forda, Johnem Lawlerem, aby dowiedzieć się więcej.

Cześć, Rossie.

Hej, dzięki, Brad.

Tak, jesteśmy tutaj na konferencji Deutsche Bank Global Autos i jest tu John Waller, wiceprezes New Ford.

Gratuluję nowej roli.

Wiem więc, że wkrótce będziesz występował.

Podaj nam aktualne informacje na temat tego, o czym będziesz tutaj mówić.

Jakie są nowe prognozy?

Potencjalnie dla Forda od teraz do 2024 roku.

Cóż, dobrze rozpoczęliśmy rok z Q one i porozmawiamy o tym, dokąd zmierzamy z firmą.

Wiesz, strategia Ford Plus tak naprawdę polega na skupianiu się na naszych klientach i ich potrzebach i zaczynasz widzieć, że naprawdę widać to w segmentacji, której dokonaliśmy, ponieważ klienci Ford Pro różnią się od klientów Ford Blue, którzy różnią się od naszego pojazdu elektrycznego. klientów i jak rozwijamy nasze strategie w każdej z tych przestrzeni, jak zapewniamy im wybór wartości i jak popychamy firmę do przodu.

Wiesz, ostatnio miałeś dużo wyprzedaży.

Bardzo mocny miesiąc.

Nie tylko tradycyjny pojazd lodowy, ale także pojazd hybrydowy.

A co z hybrydami?

Czy sobie to wyobrażałeś?

Wiesz, rok temu rozmawialiśmy z Tobą na konferencji Delivering Four Plus, uch, konferencja EB to duży krok naprzód.

Spójrz na sprzedaż hybryd.

Jak to wyjaśnisz?

Tak.

Kiedy więc myślisz o hybrydach w firmie Ford, jesteśmy w przestrzeni hybrydowej od ponad 20 lat.

Obecnie jesteśmy numerem trzy w Stanach Zjednoczonych w sektorze hybrydowym.

Dziś sprzedaż naszych hybryd wzrosła o 40%.

W tym roku wzrosną o 40%.

Nie da się tego po prostu włączyć przełącznikiem.

Zatem cała narracja i szum kręciły się wokół pojazdów elektrycznych.

Ale nigdy nie zrezygnowaliśmy z hybryd.

Zawsze mieliśmy je w swoim planie rowerowym.

Zawsze były finansowane.

I widzisz to teraz.

Czy wymagania zostały zwiększone?

Mamy możliwość zapewnienia, uh, konsumentom i widać, że to się dzieje.

Jesteśmy zatem bardzo zadowoleni z wyboru, jaki oferujemy naszym klientom, jeśli chodzi o pojazdy hybrydowe zasilane gazem i elektrycznie.

Myślę, że w szczególności Maverick był w pewnym sensie centralnym punktem firmy.

Hm, uh, kompaktowy, coś w rodzaju pickupa, ale ma też moc hybrydową, co moim zdaniem było interesujące w przypadku przechodzenia na pojazdy elektryczne.

Teraz także widzimy, jak popyt na pojazdy elektryczne nieco spada, ale sprzedaż pojazdów elektrycznych przyczynia się do tego w przypadku Forda.

Wystarczająco silny.

Co jednak o tym myślisz?

Jak wypełnić lukę w zakresie obszarów, w których te pojazdy są opłacalne?

PRAWIDŁOWY.

Zatem w sposobie myślenia o pojazdach elektrycznych nie jest kwestią, czy i jak szybko.

Zaobserwowaliśmy więc spowolnienie w porównaniu z oczekiwaniami ludzi, ale myślę, że z Covida wyszedł fałszywy sygnał dotyczący tego, jak szybko będzie rosnąć popyt.

A to dlatego, że pierwsi użytkownicy byli naprawdę podekscytowani możliwością wyboru między pojazdami elektrycznymi, a potem doszliśmy do pierwszej większości, która nie chciała pogodzić się z niektórymi innymi problemami, które można napotkać w przypadku pojazdu elektrycznego . zakres i tak dalej, tego typu rzeczy.

Zatem wybór jest ważny i przejawia się tam, gdzie masz hybrydy i tam, gdzie masz hybrydy typu plug-in.

Nadchodzą także inne technologie, które moim zdaniem ułatwią to przejście.

Myślę więc, że zaobserwujecie dalszy wzrost.

Będzie trochę wolniej niż to, co widzieliśmy w przeszłości.

Oczywiście dla nas kluczowe jest osiągnięcie rentowności.

Dzięki naszej segmentacji możesz dokładnie zobaczyć, jak radzimy sobie w terenie, i planujemy to poprawić głównie w przypadku pojazdów drugiej generacji, w których zobaczymy funkcję kroku, zmiany kosztów i osiągi pojazdu.

Uważamy, że właśnie wtedy naprawdę zaczniemy zyskiwać na popularności z komercyjnego punktu widzenia dla naszych pojazdów elektrycznych.

Zatem prawdziwy zysk może pochodzić z typu zdefiniowanego programowo drugiej generacji, podobnie jak w przypadku pojazdów drugiej generacji.

Nie tylko możliwości oprogramowania tych pojazdów będą takie, że będą to połączone urządzenia cyfrowe, ale struktura kosztów tych pojazdów znacznie się poprawi dzięki technologiom akumulatorów, wydajności projektowej itp.

Ponieważ nasze pojazdy pierwszej generacji wymagały szybkiego wprowadzenia na rynek, przekształciliśmy pojazdy benzynowe w pojazdy elektryczne.

Są to podstawowe platformy zaprojektowane specjalnie z myślą o pojazdach elektrycznych.



Source link