Ubisoft, wydawca serii przygód Assassin’s Creed i Toma Clancy’ego, a także niedawno wydanej strzelanki typu crossover XDefiant, zorganizuje w czerwcu transmisję na żywo Ubisoft Forward, podczas której największe firmy z branży gier wideo zaprezentują swoje produkty i plany na nadchodzący rok.

Ubisoft Forward 2024 zostanie wyemitowany 10 czerwca w południe czasu pacyficznego/15:00 czasu wschodniego/20:00 czasu standardowego brytyjskiego. Fani mogą oglądać program na oficjalnych kanałach Ubisoftu w YouTube i Twitchu.

Co zostanie pokazane na Ubisoft Forward 2024?

Firma Ubisoft potwierdziła już, że podczas transmisji pojawi się XDefiant, który wystartował 21 maja, podobnie jak Assassin’s Creed Shadows, kolejna odsłona tej serii, która ukaże się w listopadzie, oraz Star Wars Outlaws, którego premiera planowana jest na 30 sierpnia 2024 roku.

Inne marki, o których można by wspomnieć, to Skull and Bones (premiera w lutym); Rainbow Six Siege (gra z usługą na żywo); i prawdopodobnie Tom Clancy’s The Division 3, zwłaszcza w popiele planów Ubisoftu dotyczących The Division Heartland, darmowej wersji strzelanki z łupami, która rozpoczęła się od Tom Clancy’s The Division w 2016 roku.

Aby uzyskać więcej wskazówek na temat tego, kto lub co może się pojawić, firma Ubisoft ujawniła harmonogram udostępniania zawartości za pośrednictwem Twitcha dla tych, którzy będą na bieżąco przez całe 60 minut programu:

  • 15 minut: Ultra Topowa zawieszka dla fanów dla Rainbow Six Siege
  • 20 minut: Ozdoba leśnego świtu dla Avatar: Frontiers of Pandora
  • 30 minut: Ozdoba pioniera dla bandytów z Gwiezdnych Wojen
  • 45 minut: Skórka na broń M60 Eruption dla XDefiant, Skull and Bones Welcome Fajerwerki
  • 60 minut: Alfa Romeo 33 Stradale (1964) dla The Crew Motorfest, zestaw wyposażenia Yurei Bushido i ozdoba Koi Uchide-no-Kozuchi dla Assassin’s Creed Shadows

Podczas pokazu może pojawić się także długo oczekiwany remake klasyka z 2003 roku, Prince of Persia: The Sands of Time. Kiedy ostatni raz o tym dowiedzieliśmy się, Ubisoft Montreal pracował nad przeróbką całości od podstaw po dwóch latach opóźnień i falstartów z pierwotnymi twórcami projektu w Ubisoft Pune i Ubisoft Mumbai w Indiach.

Source link