Anna Kendrick ostro skrytykowała anonimowego reżysera, który, jej zdaniem, upokorzył ją na planie przed tłumem aktorów drugoplanowych.

Podczas poniedziałkowego wywiadu dla podcastu „Happy, Sad, Confused” 39-letnia aktorka została poproszona przez gospodarza Josha Horowitza o podzielenie się „najgorszą notatką, jaką kiedykolwiek otrzymała od reżysera”.

Gwiazda „Pitch Perfect” wspomina, że ​​reżyser poprosił ją, aby w scenie improwizowała, ale potem publicznie wyśmiał jej wysiłki.

„Pamiętam, jak pewnego razu reżyser w pomieszczeniu pełnym 100 statystów czy coś w tym stylu — to naprawdę było jak posunięcie — powiedział: «Hej, w następnym spróbuj czegoś. Po prostu coś wymyśl. Po prostu coś zaimprowizuj»” – wspomina.

Kendrick kontynuował: „I robiąc to, po czym (reżyser) zarządził „cięcie”, podszedł i po raz kolejny przed 100 statystami powiedział: „Och, wróćmy do scenariusza!”

ANNA KENDRICK MÓWI, ŻE RÓWNIEŻ ZNALAZŁA CAŁĄ ROK WYMIANĘ SMS-ÓW, KTÓRA DOWODOWAŁA, ŻE JEJ CHŁOPAK ZDRADZAŁ

„Naprawdę wydawało mi się, że to bardzo specyficzny ruch mocy, który ma zawstydzić, zyskać dominację czy coś” – dodała. „To było bardzo obrzydliwe.”

Choć reżyserowi nie podobał się wówczas doraźny styl Kendricka, przypomniała sobie, że później odegrało to ważną rolę w filmie film materiały promocyjne.

„…To, co poprawiłem, trafiło do zwiastuna” – powiedział Kendrick. „Więc do cholery!”

Kendrick zadebiutowała niedawno jako reżyserka thrillerem kryminalnym „Kobieta godziny”, którego premiera odbyła się na Netfliksie 18 października.

Oprócz wyreżyserowania „Kobiety godziny” Kendrick zagrał także w filmie opartym na prawdziwej historii seryjnego mordercy Rodneya Alcali.

Alcala został uznany za winnego zamordowania siedmiu kobiet w Kalifornii i Nowym Jorku w latach 1977–1979. Władze uważają jednak, że Alcala, który zmarł w celi śmierci w 2021 r. w wieku 77 lat, mógł zamordować nawet 130 ofiar.

PODOBA Ci się to, co czytasz? KLIKNIJ TUTAJ, ABY UZYSKAĆ ​​WIĘCEJ WIADOMOŚCI Z ZAKRESU ROZRYWKI

W trakcie szaleństwa zabijania Alcala pojawił się w telewizyjnym teleturnieju „The Dating Game” w 1978 roku. Był jednym z trzech uczestników rywalizujących o randkę z panną programu, Cheryl Bradshaw. Alcala został ogłoszony zwycięzcą meczu, ale ostatecznie on i Bradshaw nie poszli na randkę.

W „Kobiecie godziny” Kendrick wcielił się w Bradshawa, a Daniel Zovatto wcielił się w Alcalę. Streszczenie fabuły serialu brzmiało: „W latach 70. XX wieku w Los Angeles, gdy fala morderstw trafia na pierwsze strony gazet, ścieżki młodej kobiety aspirującej do zostania aktorką i seryjnego mordercy krzyżują się w jednym z odcinków programu randkowego”.

„Kobieta godziny”, napisany przez Iana McDonalda, miał swoją premierę 8 września na Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Toronto (TIFF) i według Variety został sprzedany Netfliksowi za około 11 milionów dolarów.

KLIKNIJ TUTAJ, ABY ZAPISAĆ SIĘ NA NEWSLETTER ROZRYWKI

W ostatnim odcinku podcastu „Crime Junkie AF” Sirius XM za pośrednictwem Magazyn Ludzie, Kendrick ujawniła, że ​​część dochodu z filmu przekazała krajowej sieci Rape, Abuse & Incest National Network (RAINN) i Krajowemu Centrum ds. Ofiar Brutalnych Przestępstw.

„Uwierzcie mi, nigdy nie było to dla mnie przedsięwzięcie zarobkowe, ponieważ wszystkie zasoby zostały przeznaczone na realizację filmu” – Nominowany do Oscara powiedział.

„Dopiero na tydzień przed TIFF pomyślałem: «Och, ten film na pewno zarobi pieniądze»” – wspomina Kendrick. „Przestałam mówić: «Daj mi znać, kiedy będzie akcja filmu», a teraz powiedziałam: «O Boże, jestem za to odpowiedzialny».

„… Ledwo dotarliśmy do terminu, w którym można było dołączyć do TIFF, a potem pomyślałem: „Och, pieniądze będą przechodzić z rąk do rąk” i w pewnym sensie zadałem sobie pytanie: „Czy czujesz się z tego powodu obrzydliwy?”. I zrobiłem to.”

„Nie zarabiam na filmie” – wyjaśniła. „Pieniądze trafią lub zostały przekazane firmie RAINN i Krajowemu Centrum ds. Ofiar Brutalnych Przestępstw. To wciąż skomplikowany obszar, ale wydawało mi się, że przynajmniej tym powinnam się zająć”.