Zenia Mucha, who wcześniej pełnił funkcję szefa komunikacji Disneya zanim dołączyła do TikToka w zeszłym roku i pełniła funkcję dyrektora ds. marki i komunikacji, do swoich obowiązków dodała nadzorowanie marketingu firmy, Raporty informacyjne. Obecna globalna szefowa marketingu w aplikacji społecznościowej wideo, Kate Jhaveri, odejdzie z końcem września, a Mucha obejmie swoje obowiązki od najbliższego poniedziałku.

Według wiadomości podanej przez Information, Mucha napisała w wiadomości do personelu, że ona i Jhaveri omawiały, w jaki sposób ustrukturyzować funkcję marketingową TikToka, aby „lepiej sprostać potrzebom firmy”.

„Razem uznaliśmy, że najlepszym sposobem na osiągnięcie tej wizji jest usunięcie stanowiska Head of Global Marketing” — napisał Mucha — „i zebranie wszystkich w Global Brand & Comms pod jednym liderem, dostosowując naszą pracę i cele do jednej kompleksowej wizji”.

Mucha wcześniej zreorganizował zespół ds. komunikacji TikToka i zatrudnił kolejnego weterana Disneya na stanowisko szefa ds. relacji z mediami. TikTok przeprowadził zwolnienia członków zespołu ds. marketingu tej wiosny w ramach większej reorganizacji i zwolnień w działach marketingu, treści i operacji.

Jhaveri dołączyła do TikToka w listopadzie 2022 r., po tym jak pełniła funkcję dyrektora ds. marketingu w National Basketball Association.

Wiele się zaczęło praca z TikTokiem jako zewnętrzny doradca wiosną 2023 r., gdy firma stanęła przed Kongresem rozważającym zakaz kontrowersyjnej chińskiej usługi wideo społecznościowego — potencjalne zagrożenie wciąż wisi nad firmą. Ona dołączył do firmy jako szef komunikacji w czerwcu 2023 r.



Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj