PIERWSZY W FOXIE — W środę Narodowy Komitet Demokratów uruchomił serię całostronicowych reklam w 25 gazetach w ramach wysiłków partii mających na celu dotarcie do wyborców w kluczowych stanach będących polami bitew i przedstawienie ostatecznej sprawy przeciwko Donaldowi Trumpowi.

Zakupy reklam były udostępniane wyłącznie Fox News Digital i obejmowały całostronicowe rozkładówki w 25 gazetach w gazetach podmiejskich i podmiejskich w całym kraju.

Obejmują one pięć gazet każda w stany PensylwaniiMichigan i Gruzja; cztery gazety w Wisconsin; oraz sześć innych gazet rozsianych po miastach Północnej Karoliny, Arizony i Nevady.

Reklamy mają na celu uświadomienie sobie tego, co według Demokratów w wywiadzie jest ich ostatecznym, „najważniejszym” wiadomość dla wyborców przed dniem wyborów – że Donald Trump jest „wytrącony z równowagi, niestabilny” i „niezdolny do przewodzenia” w drugiej kadencji.

SĄD NAJWYŻSZY SWING STAN WYDAWA KLUCZOWE ORZECZENIE W SPRAWIE KART DO GŁOSOWANIA KOSZYNOWYCH WYSŁANYCH BEZ STATUSU POCZTOWEGO

Roger Lau, zastępca dyrektora wykonawczego DNC, powiedział Fox News, że reklamy mają na celu zakomunikowanie wyborcom, „że jest to wyraźny wybór pomiędzy Donaldem Trumpem – jego przesłaniem o chaosie, zemście, zemście, podziale i przesłaniem Demokratów; przesłaniem Kamali Harris przesłanie, które jest takie, że zostanie prezydentem w imieniu wszystkich Amerykanów. Jest osobą, która będzie budować gospodarkę szans dla nas wszystkich i pokaże nam nową drogę naprzód”.

Aktywista trzymający tabliczkę z napisem Save Our Democracy stoi przed Sądem Najwyższym Stanów Zjednoczonych, gdy sąd przygotowuje się do rozprawy w Waszyngtonie w sprawie immunitetu byłego prezydenta Donalda Trumpa. (Zdjęcie: Probal Rashid/LightRocket za pośrednictwem Getty Images)

Aktywista trzyma tablicę z napisem „Ratujmy naszą demokrację” przed Sądem Najwyższym Stanów Zjednoczonych, gdy sąd przygotowuje się do rozpatrzenia w Waszyngtonie argumentów w sprawie immunitetu byłego prezydenta Trumpa (Probal Rashid/LightRocket za pośrednictwem Getty Images)

Ich celem jest to, co DNC określiła jako „chaotyczną i lekkomyślną historię” Trumpa, a także jego „dążenie do niekontrolowanej władzy”, co – ich zdaniem – będzie starał się osiągnąć, jeśli zostanie ponownie wybrany na drugą kadencję w listopadzie.

„W wyścigu prezydenckim, który zadecyduje o niewielkiej marży, płatna kampania medialna ma na celu dotarcie do wyborców, którzy mogą mieć kluczowy wpływ na wynik najważniejszych wyborów w naszym życiu” – stwierdził w oświadczeniu przewodniczący DNC Jaime Harrison .

Lokalizacje wybranych gazet oferują również wgląd części mapy Demokraci uważają się za najbardziej konkurencyjnych w ostatnim biegu przed dniem wyborów.

Łącznie stawką są 93 głosy elektorskie w siedmiu stanach będących na polu bitwy, o które DNC stwierdziła, że ​​jest gotowa ciężko walczyć w zaciętych wyborach, aby pomóc w wyborze Harrisa.

Lau powiedział Fox News, że gazety zostały wybrane specjalnie po to, aby przyciągnąć wyborców wykraczających poza tradycyjne poglądy głównych rynków medialnych w dużych miastach.

26 REPUBLIKAŃSKICH PROCENTÓW GENERALNYCH PRZYŁĄCZA SIĘ DO WIRGINII, ZWIĄZAJĄC SIĘ Z WNIOSKIEM DO SĄDU NAJWYŻSZEGO O ORZECZENIE SIĘ W SPRAWIE SPISU GŁOSÓW

Kamala Harris z Timem Walzem

Wiceprezydent Kamala Harris i gubernator Minnesoty Tim Walz wychodzą po przemówieniach podczas wiecu wyborczego w Ann Arbor w stanie Michigan. (AP Photo/Paul Sancya)

„Ponieważ wyścig jest tak blisko, a stawka jest tak wysoka, chcemy mieć pewność, że dotrzemy także do przedmieść i przedmieść” – powiedział Lau. „Miejsca takie jak Macomb County w stanie Michigan, La Crosse w Wisconsin (i) Yuma w Arizonie.

„To są miejsca, których nie oddamy ziemi”.

KLIKNIJ TUTAJ, ABY POBRAĆ APLIKACJĘ FOX NEWS

Jednak niecały tydzień do wyborów nie jest jasne, ilu niezdecydowanych wyborców w głównych stanach wahadłowych można by przekonać, zwłaszcza w obszarach, w których zarówno kampanie Trumpa, jak i Harrisa wyczerpały już znaczne zasoby i inicjatywy mające na celu wycofanie się z głosowania mające na celu zwiększyć rejestrację wyborców i przyciągnąć kandydatów w konkurencyjnych okręgach.

Między innymi dlatego DNC zdecydowała się zamieścić płatne reklamy w gazetach drukowanych – stwierdziła – w ostatecznej próbie przyciągnięcia nielicznych wyborców za pośrednictwem zaufanego, lokalnego źródła wiadomości.

Wiadomość przychodzi później kilka głównych serwisów informacyjnych, w tym „Los Angeles Times”, „Washington Post” i „USA Today” ogłosiły, że nie poprą żadnego kandydata na prezydenta w wyborach w 2023 r., wywołując oburzenie i falę odwołań ze strony niektórych czytelników.

Kamala Harris

Wiceprezydent Kamala Harris, kandydatka Demokratów na prezydenta, przemawia podczas wiecu wyborczego w Centrum „Sixth Man” Alana Horwitza, 27 października 2024 r. w Filadelfii. (Andrew Harnik/Getty Images)

„Zawsze wiedzieliśmy, że to będzie zacięty wyścig” – powiedział Lau. „Zawsze wiedzieliśmy, że te siedem pól bitewnych dobiegnie końca. Mam wrażenie, że infrastruktura, którą zbudowaliśmy, energia i entuzjazm, jakie mamy w naszej oddolnej bazie, pomogą nam pokonać przewagę. „

W połączeniu z końcowymi uwagami Harrisa skierowanymi do wyborców w sprawie Ellipse w WaszyngtonieWe wtorek wieczorem Lau powiedział: „Myślę, że będzie to mocny argument końcowy, który ostatecznie doprowadzi nas do mety”.

Otrzymuj najnowsze aktualizacje ze szlaku kampanii na rok 2024, ekskluzywne wywiady i nie tylko w naszym centrum wyborczym Fox News Digital.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj