PIERWSZY W FOXIE — W środę Narodowy Komitet Demokratów uruchomił serię całostronicowych reklam w 25 gazetach w ramach wysiłków partii mających na celu dotarcie do wyborców w kluczowych stanach będących polami bitew i przedstawienie ostatecznej sprawy przeciwko Donaldowi Trumpowi.
Zakupy reklam były udostępniane wyłącznie Fox News Digital i obejmowały całostronicowe rozkładówki w 25 gazetach w gazetach podmiejskich i podmiejskich w całym kraju.
Obejmują one pięć gazet każda w stany PensylwaniiMichigan i Gruzja; cztery gazety w Wisconsin; oraz sześć innych gazet rozsianych po miastach Północnej Karoliny, Arizony i Nevady.
Reklamy mają na celu uświadomienie sobie tego, co według Demokratów w wywiadzie jest ich ostatecznym, „najważniejszym” wiadomość dla wyborców przed dniem wyborów – że Donald Trump jest „wytrącony z równowagi, niestabilny” i „niezdolny do przewodzenia” w drugiej kadencji.
Roger Lau, zastępca dyrektora wykonawczego DNC, powiedział Fox News, że reklamy mają na celu zakomunikowanie wyborcom, „że jest to wyraźny wybór pomiędzy Donaldem Trumpem – jego przesłaniem o chaosie, zemście, zemście, podziale i przesłaniem Demokratów; przesłaniem Kamali Harris przesłanie, które jest takie, że zostanie prezydentem w imieniu wszystkich Amerykanów. Jest osobą, która będzie budować gospodarkę szans dla nas wszystkich i pokaże nam nową drogę naprzód”.
Ich celem jest to, co DNC określiła jako „chaotyczną i lekkomyślną historię” Trumpa, a także jego „dążenie do niekontrolowanej władzy”, co – ich zdaniem – będzie starał się osiągnąć, jeśli zostanie ponownie wybrany na drugą kadencję w listopadzie.
„W wyścigu prezydenckim, który zadecyduje o niewielkiej marży, płatna kampania medialna ma na celu dotarcie do wyborców, którzy mogą mieć kluczowy wpływ na wynik najważniejszych wyborów w naszym życiu” – stwierdził w oświadczeniu przewodniczący DNC Jaime Harrison .
Lokalizacje wybranych gazet oferują również wgląd części mapy Demokraci uważają się za najbardziej konkurencyjnych w ostatnim biegu przed dniem wyborów.
Łącznie stawką są 93 głosy elektorskie w siedmiu stanach będących na polu bitwy, o które DNC stwierdziła, że jest gotowa ciężko walczyć w zaciętych wyborach, aby pomóc w wyborze Harrisa.
Lau powiedział Fox News, że gazety zostały wybrane specjalnie po to, aby przyciągnąć wyborców wykraczających poza tradycyjne poglądy głównych rynków medialnych w dużych miastach.
„Ponieważ wyścig jest tak blisko, a stawka jest tak wysoka, chcemy mieć pewność, że dotrzemy także do przedmieść i przedmieść” – powiedział Lau. „Miejsca takie jak Macomb County w stanie Michigan, La Crosse w Wisconsin (i) Yuma w Arizonie.
„To są miejsca, których nie oddamy ziemi”.
KLIKNIJ TUTAJ, ABY POBRAĆ APLIKACJĘ FOX NEWS
Jednak niecały tydzień do wyborów nie jest jasne, ilu niezdecydowanych wyborców w głównych stanach wahadłowych można by przekonać, zwłaszcza w obszarach, w których zarówno kampanie Trumpa, jak i Harrisa wyczerpały już znaczne zasoby i inicjatywy mające na celu wycofanie się z głosowania mające na celu zwiększyć rejestrację wyborców i przyciągnąć kandydatów w konkurencyjnych okręgach.
Między innymi dlatego DNC zdecydowała się zamieścić płatne reklamy w gazetach drukowanych – stwierdziła – w ostatecznej próbie przyciągnięcia nielicznych wyborców za pośrednictwem zaufanego, lokalnego źródła wiadomości.
Wiadomość przychodzi później kilka głównych serwisów informacyjnych, w tym „Los Angeles Times”, „Washington Post” i „USA Today” ogłosiły, że nie poprą żadnego kandydata na prezydenta w wyborach w 2023 r., wywołując oburzenie i falę odwołań ze strony niektórych czytelników.
„Zawsze wiedzieliśmy, że to będzie zacięty wyścig” – powiedział Lau. „Zawsze wiedzieliśmy, że te siedem pól bitewnych dobiegnie końca. Mam wrażenie, że infrastruktura, którą zbudowaliśmy, energia i entuzjazm, jakie mamy w naszej oddolnej bazie, pomogą nam pokonać przewagę. „
W połączeniu z końcowymi uwagami Harrisa skierowanymi do wyborców w sprawie Ellipse w WaszyngtonieWe wtorek wieczorem Lau powiedział: „Myślę, że będzie to mocny argument końcowy, który ostatecznie doprowadzi nas do mety”.