Wsparcie wiceprezydent Kamali Harris dla pojazdów elektrycznych (EV) może okazać się kosztowne dla jej szans w krytycznej sytuacji wahadłowy stan Michigan.

„W miarę jak Republikanie zaczynają akceptować związki zawodowe i pracowników, obserwujemy dramatyczną zmianę w zachowaniach wyborczych w stanach Pasa Rdzy” – powiedział Fox News Digital Jimmy Keady, założyciel i prezes JLK Political Strategies.

Komentarze przedstawiają perspektywy na przyszłość byłego prezydenta Donalda Trumpa w Michigan w ostatnich tygodniach nadal się poprawiała, a według średniej sondaży Real Clear Politics Trump ma obecnie niewielką przewagę w stanie wynoszącą 0,9 punktu.

Jak wynika z historycznego punktu widzenia średniej sondażowej, przewaga ta oznacza mniej więcej trzypunktową zmianę w wyścigu od końca sierpnia, kiedy Harris miał 2,2 punktu przewagi nad byłym prezydentem.

W bieżącym rankingu Fox News Power ranking stanu Michigan jest oceniany jako stan, który w wyścigu o fotel prezydencki może odrzucić remis.

RANKINGI FOX NEWS POWER: HARRIS TRACI PRZEWÓDZTWO I POJAWI SIĘ NOWY ELEKTORAT

Kamala Harris ujęcie z bliska

Wiceprezydent Kamala Harris (Brendan Smialowski/AFP za pośrednictwem Getty Images)

Jednym z powodów niedawnego wzrostu liczebności państwa przez Trumpa może być poparcie klasy robotniczej i wyborcy związkowi, którzy obawiają się, że nacisk na pojazdy elektryczne może w niedalekiej przyszłości pozbawić wielu z nich pracy.

„Myślę, że szkodzi to Harrisowi z powodu programu Bidena i Harrisa dotyczącego polityk, które nie sprawdzają się dla klasy robotniczej” – powiedział Fox News Digital Michael Markey, były kandydat Partii Republikańskiej do Kongresu stanu Michigan i doradca finansowy.

Kampania Trumpa oparła się na tej narracji, publikując na początku tego miesiąca reklamę, która ostrzegała wyborców ze stanu Michigan przed poparciem Demokratów dla pojazdów elektrycznych.

„Uwaga pracownicy motoryzacji: Kamala Harris chce zlikwidować wszystkie samochody napędzane gazem” – głosi reklama. „Szalone, ale prawdziwe!”

Markey uważa, że ​​przesłanie to trafia do wyborców w Michigan, argumentując, że kwestia ta jest jednym z powodów, dla których Trump i GOP zyskali popularność w tym stanie.

MICHIGAN DEM WYŚWIETLA REKLAMĘ ANTYEV W OFERCIE DO WYŚCIGU DO Senatu po głosowaniu przeciwko dwustronnemu wycofaniu mandatów

„To policzek wymierzony pracownikom związkowym” – powiedział. „Myślę, że właśnie dlatego w sondażach obserwujemy obecnie duży trend na korzyść Republikanów”.

Ze swojej strony Harris próbowała odeprzeć tę narrację, argumentując na wiecu we Flint w stanie Michigan na początku tego miesiąca, że ​​„nigdy” nie będziemy narzucać „rodzaju samochodu, który trzeba prowadzić”.

Zdjęcie Donalda Trumpa z bliska

Były prezydent Trump przemawia podczas wiecu 18 września 2024 r. w Uniondale w stanie Nowy Jork. (AP Photo/Frank Franklin II)

Niemniej jednak, Republikanie tak mają w dalszym ciągu atakowała Harris zarówno za poparcie dla przepisów administracji Bidena dotyczących emisji z rury wydechowej, jak i za dążenie do stopniowego wprowadzania pojazdów elektrycznych do nowo budowanych samochodów oraz za duże dotacje dla produkcji pojazdów elektrycznych w Stanach Zjednoczonych. Wskazali również na plan Harrisa obowiązujący podczas jej kampanii prezydenckiej w 2020 r., zakładający przejście do 2030 r. wszystkich nowych pojazdów produkowanych w USA na zerową emisję gazów cieplarnianych.

„Mówią… «nikt nie będzie cię zmuszał ani nie mówił, jakim samochodem możesz jeździć», ale wprowadzają w EPA standardy, które w zasadzie nakładają obowiązek produkcji pojazdów elektrycznych” – powiedział Markey.

Markey argumentował, że pracownicy ze stanu Michigan od dawna należą do czołówki przemysłu motoryzacyjnego i nie chcą, aby miejsca pracy zostały utracone na rzecz produktu, który nie jest ani rentowny, ani nie cieszy się popytem wśród konsumentów.

KLIKNIJ TUTAJ, ABY POBRAĆ APLIKACJĘ FOX NEWS

„Opinia publiczna mówi nam, jaka będzie następna generacja samochodów” – powiedział Markey. „Nadal chcą silników spalinowych, chcą hybryd, ale pojazdów elektrycznych… To nie jest obszar, na którym jest społeczeństwo”.

To wszystko może stanowić problem w miejscach takich jak Michigan dla Harrisaargumentował Keady, zwracając uwagę na zmagania kandydata Demokratów z tradycyjnymi niebieskimi blokami wyborczymi, takimi jak związki zawodowe.

Kamala Harris ujęcie z bliska

Wiceprezydent Kamala Harris rozmawia z mediami przed wejściem na pokład Air Force Two po ocenie reakcji na skutki huraganu Helene, które miało miejsce 5 października 2024 r. w Charlotte w Północnej Karolinie. (Mario Tama/Getty Images)

„Odmowa poparcia Teamsters jest sygnałem numer jeden, że Harris ma kłopoty z pracownikami związkowymi” – powiedział Keady. „Nie tylko polityka produkcyjna administracji Bidena-Harrisa szkodzi pracownikom ze stanu Michigan; przyjęcie przez nią obowiązku wprowadzenia pojazdów elektrycznych spowoduje nadmierne obciążenie dla rodzin z klasy średniej”.

Kampania Harrisa nie odpowiedziała natychmiast na prośbę Fox News Digital o komentarz.

Otrzymuj najnowsze aktualizacje ze szlaku kampanii 2024, ekskluzywne wywiady i nie tylko w naszym centrum wyborczym Fox News Digital.



Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj