Symulowana transmisja debaty wiceprezydenckiej CBS pomiędzy gubernatorem Timem Walzem i senatorem JD Vance’em, prowadzona przez FOX News Media, przyciągnęła oszałamiającą liczbę 10,4 miliona widzów na różnych platformach wyprzedzić wszystkich konkurentów.
Podczas debaty w godzinach 21:00–22:45 czasu wschodniego, Kanał Fox News średnio 7,7 miliona widzów, sieć nadawcza FOX średnio 2,4 miliona, a Fox Business Network dodało łącznie kolejne 255 000 widzów, co dało FOX News Media łączną średnią widownię wynoszącą 10,4 miliona.
W tym samym okresie CBS średnio 9,1 mln, ABC średnio 6,1 mln, NBC średnio 5,4 mln, MSNBC zarządzało 4,6 mln, a CNN rozliczyło się na 3,2 mln.
Sam kanał Fox News znalazł się na szczycie ABC, NBC i wszystkich opcji telewizji kablowej.
Relacja Fox News „FOX News Democracy 2024” przed debatą z udziałem prezenterów Breta Baiera, Marthy MacCallum, Jessego Wattersa, Laury Ingraham i Seana Hannity’ego w godzinach 20:20–21:00 czasu wschodniego była najwyżej oceniana w całej telewizji i miała 4,8 miliona widzów .
Specjalna relacja Fox News z debaty od 20:00 do 1:00 czasu wschodniego była najwyżej ocenianą opcją wiadomości kablowych z 5,2 milionami widzów i milionem w pożądanej przez reklamodawców grupie demograficznej dorosłych w wieku 25–54 lata.
WALZ OSZAŁAMIA INTERNET GAFFE Z DEBATY Wiceprezesa: „Zaprzyjaźniłem się ze SZKOLNYMI strzelcami”
„Jesse Watters Primetime” miał średnio 4,6 miliona widzów o 20:00 czasu wschodniego, specjalny odcinek „Hannity” na żywo z spin roomu miał średnio 4,3 miliona widzów o 23:00 ET, a „FOX News @ Night” ze średnią Trace Gallagher programy Fox News oglądały ponad dwa miliony widzów wiadomości kablowe konkurentów na całym świecie.
FOX News Digital odnotowało 1,8 miliona wyświetleń transmisji na żywo w godzinach 21:00–23:00/czasu wschodniego i liczba unikalnych urządzeń do oglądania FOX News Go wzrosła o 202% w porównaniu ze średnim dniem powszednim w tym roku, a liczba inicjacji medialnych wzrosła o 175% w porównaniu ze średnim dniem powszednim w 2024 r.
Według Adobe Analytics, YouTube Analytics, TikTok i Meta, obiekty cyfrowe FOX News Media również odnotowały znaczny dzień zaangażowania w zakresie kluczowych wskaźników wydajności. Według Emplifi obiekty FOX News Media zajmowały pierwsze miejsce pod względem całkowitego zaangażowania społecznego wśród konkurencyjnego zestawu wiadomości z 1,4 milionami interakcji społecznościowych na Facebooku, X i Instagramie.
KLIKNIJ TUTAJ, ABY POBRAĆ APLIKACJĘ FOX NEWS
Statystyki ocen dzięki uprzejmości wczesnych danych z Nielsen Media Research.