Próba administracji Bidena ustanowienia nowych norm emisji dla pojazdów elektrycznych została zablokowana przez dwupartyjną większość grupa prawodawców w piątek.

Agencja Ochrony Środowiska (EPA) ogłosiła w marcu ostateczne przepisy na mocy ustawy o czystym powietrzu, które mają na celu ustalenie nowe normy emisji wymagałoby to, aby do 2032 r. aż dwie trzecie nowo sprzedawanych samochodów miały być pojazdami elektrycznymi.

Zgodnie z ostatecznym rozporządzeniem EPA nowe normy będą dotyczyć „producentów pojazdów lekkich, niezależnych importerów komercyjnych, firm produkujących alternatywne paliwa oraz producentów i firm produkujących pojazdy średniej wielkości”.

Izba przyjęła w piątek rezolucję Congressional Review Act (CRA), wprowadzoną przez Rep. Johna Jamesa, R-Mich., aby zablokować „oderwane od rzeczywistości regulacje” przed uchwaleniem.

PROGRAM ELEKTRYCZNYCH AUTOBUSÓW SZKOLNYCH BIDENA-HARRISA FINANSOWANY Z PODATNIKÓW „WZBOGACA” KPCh: RAPORT IZBY REPREZENTANTÓW

Tesla Model 3 ładuje się na stacji ładowania pojazdów elektrycznych ChargePoint w Rhinebeck w stanie Nowy Jork, we wtorek 3 września 2024 r.

Tesla Model 3 ładuje się na stacji ładowania pojazdów elektrycznych ChargePoint w Rhinebeck w stanie Nowy Jork, we wtorek 3 września 2024 r. (Angus Mordant/Bloomberg przez Getty Images)

Poprawka została przyjęta przy dwupartyjnym poparciu, ośmiu Demokratów głosowało za ustawą.

Demokraci, którzy sprzeciwiali się ustawie, argumentowali, że przepisy EPA są „bardzo ważne” dla redukcji emisji, ale James, przemawiając na sali obrad Izby Reprezentantów przed głosowaniem, nazwał nowe standardy administracji Bidena „katastrofalnymi”.

5 NIEZWYKŁYCH PRZEPISÓW DOTYCZĄCYCH URZĄDZEŃ BIDENA-HARRISA, KTÓRE ZMIENIAJĄ SIĘ W TWOJĄ DROGĘ

„Przepisy administracji Bidena-Harrisa dotyczące emisji spalin EPA to kolejne nieaktualne regulacje, które doprowadzą do załamania przemysłu samochodowego w Michigan i zdziesiątkują naszą klasę średnią i najbardziej bezbronnych” – powiedział James w komunikacie prasowym po uchwaleniu ustawy. „To de facto nakaz dotyczący pojazdów elektrycznych, który narazi wszystkie 77 580 miejsc pracy w przemyśle w MI-10 na duże ryzyko wyginięcia. Jestem wdzięczny, że Izba przyjęła tę ustawę, aby zapobiec spustoszeniu źródeł utrzymania tysięcy osób w Michigan i w całym kraju przez rządy administracji Bidena-Harrisa.

Rep. John James (R-MI) przemawia obok byłego kierowcy wyścigowego Mario Andrettiego i Rep. Victorii Spartz (R-IN) podczas konferencji prasowej 1 maja 2024 r. w Waszyngtonie, DC

Rep. John James (R-MI) przemawia obok byłego kierowcy wyścigowego Mario Andrettiego i Rep. Victorii Spartz (R-IN) podczas konferencji prasowej 1 maja 2024 r. w Waszyngtonie, DC (Anna Moneymaker)

Wiceprezes Harris jasno dała do zrozumienia od początku, że jednym z jej głównych priorytetów jest wprowadzenie pojazdów elektrycznych i pozbycie się silników spalinowych, i jak powiedziała, jej wartości się nie zmieniły. Agencja Ochrony Środowiska Bidena-Harrisa nadal nakłada ekstremalne standardy dotyczące zanieczyszczeń i gazów cieplarnianych w pojazdach, próbując zmusić Amerykanów do przejścia na pojazdy elektryczne, odbierając konsumentom wybór, narzucając amerykańskim rodzinom i pracownikom nieosiągalne cenowo opcje i niszcząc miejsca pracy”, powiedział lider większości Steve Scalise w komunikacie prasowym po głosowaniu.

Prezydent Joe Biden

Prezydent Biden przemawia do osób dotkniętych zawaleniem się mostu w Baltimore w Pokoju Roosevelta w Białym Domu w Waszyngtonie, 26 marca 2024 r. (PEedro Ugarte)

Przyjęcie ustawy nastąpiło zaledwie dzień po tym, jak American Energy Alliance i ponad dwadzieścia grup energetycznych wysłało list do członków Kongresu, wzywając ich do uchwalenia ustawy CRA.

„Te przepisy dotyczące norm emisji spalin stanowią poważne nadużycie, ponieważ wykorzystują nowatorskie podejście organów ds. pojazdów mechanicznych EPA w celu wymuszenia przejścia rynku pojazdów mechanicznych na produkty zgodne z ideologicznymi preferencjami administracji Bidena” – napisały grupy w liście do ustawodawców w czwartek.

KLIKNIJ TUTAJ, ABY POBRAĆ APLIKACJĘ FOX NEWS

Dwustronne ustawodawstwo znalazło odzwierciedlenie w Senacie, gdzie senator Pete Ricketts, Republikanin z Nebraski, przedstawił wersję ustawy CRA w maju.



Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj