Marzenia najwyraźniej się spełniają, dla niejednego śpiewającego woźnego.
Nowa świąteczna reklama Amazona, zatytułowana „Midnight Opus”, opowiada historię woźnego teatralnego, którego talent wokalny odkryli jego koledzy, gdy śpiewał na zmianie, polerując lustra i myjąc podłogę sceny.
„To, czego potrzebuje teraz świat, to miłość, słodka miłość…”
Woźna ze smartfonem obsługującym aplikację Amazon jest jedną z osób, które mogą pomóc w przekazywaniu tej miłości, kupując smoking dla woźnego. Inni pracują za kulisami, przygotowując scenę do spektaklu, a kiedy kurtkę dostarcza się do teatru, a następnie do woźnego, jego marzenie o śpiewaniu staje się rzeczywistością na oczach współpracowników zasiadających w teatrze.
w historia o reklamieAmazon z siedzibą w Seattle nazywa piosenkę z 1965 roku „What the World Needs Now Is Love” przypomnieniem „o nieprzemijającej sile miłości, więzi i współczucia”.
W oświadczeniu przesłanym e-mailem do GeekWire Jo Shoesmith, globalny dyrektor kreatywny Amazona, powiedziała, że inspiracją do stworzenia reklamy była radość, jaką czerpiemy z zrobienia czegoś wyjątkowego dla ludzi, których spotykamy.
„Wszyscy wiemy, jak wspaniale jest być odbiorcą nawet najmniejszego przejawu dobroci — niezależnie od tego, czy jest to przemyślany prezent, czy zachęcające słowo — i chcieliśmy ożywić tę niewysłowioną emocję” – stwierdził Shoesmith.
Woźny teatru w reklamie Amazona brzmi inaczej, ale podąża podobną ścieżką do prawdziwego woźnego ze szkoły podstawowej w Indianie, który we wrześniu wygrał 19. sezon reality show „America’s Got Talent” stacji NBC.
Richard Goodall rozpoczął przesłuchanie, mówiąc sędziom programu, że jest wieloletnim woźnym, którego życiową pasją jest śpiewanie. Powiedział, że tytuł wykonywanej przez siebie piosenki – „Don’t Stop Believin’” Journey – mówi sam za siebie, po czym zaczął śpiewać imponującą wersję hitu z 1981 roku.
Następnie wykonał piosenki Michaela Boltona i Survivor oraz kolejną piosenkę Journey, zanim w finale otrzymał wsparcie od samego zespołu.
„Przed „AGT” moje życie było bardzo normalne… Nigdy bym czegoś takiego nie wymyślił. Nigdy” – powiedział Goodall Znawca NBC po jego zwycięstwie. „Robisz po prostu to, co robisz. Nie myślisz, że jesteś taki wyjątkowy. To jest coś, co można zobaczyć w filmach, a oto ja.”
Amazon twierdzi, że reklamę wyprodukował wewnętrzny zespół kreatywny firmy we współpracy z firmą produkcyjną Hungry Man. 90-sekundowy wakacyjny spot zacznie być emitowany w USA i Kanadzie 18 listopada w telewizji, wideo na żądanie, wideo online, kinach i kanałach społecznościowych aż do grudnia.