„Daily Walkoff” to gra typu quiz/puzzle dla fanów baseballu. Gra oferuje codzienne siatki dla wszystkich 30 drużyn Major League Baseball. (Zrzut ekranu Daily Walkoff)

Fani baseballu chcący zagłębić się w świat swojej ulubionej drużyny lub odwrócić uwagę od obecnego stanu gry (hej, Mariners) mają do dyspozycji nową grę typu quiz/łamigłówka stworzoną w Seattle, którą warto sprawdzić.

„Codzienny Marsz” uruchomiono w zeszłym tygodniu i stanowi codzienne wyzwanie historyczne i statystyczne dla fanów wszystkich 30 drużyn Major League Baseball.

Każda łamigłówka zawiera nazwiska 12 graczy rozłożone na cztery kolumny. Podobnie jak w grze The New York Times „Znajomości,” musisz przesunąć graczy do kolumn, w których są ze sobą powiązani. Jeśli trzech graczy poprawnie wpisze się w jednej kolumnie, otrzymasz trafienie; jeśli jeden się pomyli, to odpadasz. Celem jest poprawne wpisanie wszystkich czterech kolumn, zanim otrzymasz trzy outy, i „odejście”, aby wygrać.

Twórcy Eric Parker I Jakub Kucharz są maniakami gier i baseballu, którzy poznali się na University of Washington 12 lat temu. Wciskają rozwój „Daily Walkoff” między swoje codzienne zajęcia — Parker pomaga prowadzić własny biznes jako trener i konsultant Tableau, a Cook jest inżynierem oprogramowania w Levanta.

Twórcy „Daily Walkoff” Eric Parker (po lewej) i Jacob Cook. (Zdjęcia LinkedIn)

Gra pojawiła się tuż przed końcem sezonu baseballowego. W Seattle drużyna gospodarzy przegrała cztery mecze z rzędu od środy rano i grozi jej przegrana w play-offach.

„W tej chwili jest to zabawna odskocznia od tego, jak żałośni są Mariners” – zaśmiał się Parker.

Istnieje wiele innych gier sportowych i związanych z baseballem, takich jak: „Maluszek MLB” I „Nieskazitelna siatka”. Parker powiedział, że „Daily Walkoff” jest grą wyjątkową, ponieważ pozwala graczom wybrać dowolną drużynę i odpowiadać na „pytania” związane konkretnie z tą drużyną.

„Daily Walkoff” opiera się na publicznie dostępnych zbiorach danych dotyczących baseballu, a kolumny są generowane każdej nocy i pytają graczy o średnie wyniki MLB z konkretnego roku, o miotaczy rozpoczynających, zwycięstwa i porażki, kraje ojczyste i wiele innych rzeczy.

„Żadna inna gra nie próbuje tego zrobić ze względu na wymaganą złożoność kodowania i modelowania” – powiedział Parker.

Parker powiedział, że Cook jest „dość technicznym facetem”, który wcześniej stworzył udaną grę logiczną w szkole średniej o nazwie „Squarescape”. Obaj grają w codzienne gry, takie jak „Wordle” i pomyśleli, że gra przeznaczona dla okazjonalnych fanów baseballu może być kolejnym hitem. „Daily Walkoff” przyciągnął ponad 1300 unikalnych użytkowników w ciągu pierwszych kilku dni od uruchomienia.

Parker powiedział, że on i Cook uczą się w trakcie. Nie ma żadnego realnego planu, aby zarobić na ich dziele, a gdyby Big League Chew lub ktoś inny chciał sponsorować grę, byłoby wspaniale. Albo gdyby ktoś inny chciał im zapłacić za jej stworzenie lub kupno, jeszcze lepiej.

„Jesteśmy nerdami” – powiedział Parker. „Lubimy wyzwania i zabawę w ich tworzeniu. Ale jesteśmy też realistami, w tym sensie, że nasze żony i dzieci prawdopodobnie będą chciały, żeby w pewnym momencie wróciło więcej z nas”.



Source link