Amazon zwrócił się do zespołu stojącego za serialem „The Boys” z prośbą o umieszczenie produktu w serialu, w którym produkt można będzie cyfrowo zmieniać w zależności od tego, kto go ogląda – twierdzi scenarzysta Eric Kripke tweetował Niedziela.

„Wiecie, niestandardowe cyfrowe lokowanie produktu to prawdziwa rzecz”, napisał. „Amazon zaproponował nam to w ramach #TheBoys, powiedzieliśmy nie, dziękujemy, ale zdecydowanie żartujemy z tego w sezonie 4. I tak zrobiliśmy”.

Żart, o którym mowa, miał miejsce w tym tygodniu w odcinku „Beware the Jabberwock, My Son”, kiedy The Deep i inni przedstawiciele Vought ogłosili nową funkcję dla Vought+: produkt, który może się zmieniać w zależności od Twojej grupy demograficznej, w tym rasy, np. IPA zamieniany na koniak, gdy czarnoskórzy widzowie oglądają program. Pomysł został forsowany w serialu jako inicjatywa wokół sponsorowanej przez Vought drużyny superbohaterów The Seven, członków Black, w tym A-Train i Sister Sage – a czarna publiczność w serialu oczywiście nie była zachwycona tą koncepcją.

Kripke powiązany z Artykuł z 2023 r z Marketing Brew o ograniczeniach, jakie obecnie istnieją w zakresie wirtualnego lokowania produktu. Zarówno Amazon, jak i NBCUniversal ogłosił plany do narzędzi do testów beta, które miały rozszerzyć ich możliwości w zakresie cyfrowego lokowania produktów w 2022 r., ale rok później teoria nie została jeszcze w pełni zrealizowana w praktyce.

Celem jest ułatwienie umieszczania produktów w programach i filmach. Zamiast tradycyjnego lokowania produktu, w ramach którego marki angażują się w przedprodukcję na kilka lat przed debiutem programu, technologia ta umożliwia dodawanie marek i produktów do programu już po rozpoczęciu jego emisji.

Możliwe jest również, że wirtualne lokowanie produktu stworzy okazję do wzajemnej zamiany produktów, jak widać w programie.

Rzeczywistość wirtualnego lokowania produktu jest taka, że ​​do tej pory zawarcie nowej umowy mogło zająć nawet sześć miesięcy — wszystko, począwszy od uzyskania zgody od twórców, aż po zaprojektowanie wirtualnego produktu, który wygląda na tyle realistycznie, że widzowie nie będą mieli co do niego wątpliwości, nadal zajmuje czas.



Source link