Od lewej: założyciele Live Aware Labs Nathan Wheeler, David Berger i Sean Vesce. (Zdjęcie z laboratorium Live Aware)

Startup z siedzibą w Seattle Laboratoria świadome na żywo zebrała 4,8 miliona dolarów w rundzie finansowania zalążkowego, aby kontynuować prace nad platformą do zarządzania opiniami dla twórców gier o tej samej nazwie.

Rundę prowadził Transcend, z udziałem A16Z GAMES SPEEDRUN, Lifelike Capital i aniołów biznesu Patricka Wyatta, Luisa Villegasa, Michaela Evansa, Chacko Sonny, Eden Chen, Seth Sivak, Brendan Mulligan, Curt Bererton, Brian Vesce i Todd Hooper .

Platforma zarządzania Live Aware została zaprojektowana jako kompleksowy zestaw narzędzi dla twórców gier wideo, skupiający się głównie na procesach, które pozwalają programistom uzyskiwać lepsze opinie, szybciej wykonywać iteracje i pracować w ścisłej komunikacji ze społecznością graczy i testerów.

„Odbiorcy są niezwykle zróżnicowani” – współzałożyciel i dyrektor generalny Seana Vesce’a mówi GeekWire, „a coraz więcej programistów zdaje sobie sprawę z (wartości) tworzenia gry wspólnie z publicznością już na najwcześniejszych etapach tworzenia. Jeśli możesz przedstawić wersje swojej gry i swojej wizji prawdziwym ludziom i pozwolić im zagrać, te informacje są naprawdę pomocne.

Vesce to wieloletni twórca gier, który pracował dla Crystal Dynamics nad kilkoma grami z branży Tomb Raider szereg. Ostatnio był dyrektorem kreatywnym ds Nigdy samniezależna gra wideo z 2014 roku, która odniosła sukces krytyczny i komercyjny, oparta na folklorze rdzennych mieszkańców Alaski w świecie rzeczywistym.

„Niektórzy nazywają to rozwojem zorientowanym na gracza lub „sterowanym przez społeczność” – mówi Vesce. „Zasmakowaliśmy tego już na początku Nigdy sam projekt. Stworzyliśmy tę grę niemal całkowicie we współpracy ze społecznością rdzennych mieszkańców Alaski… nieustannie dzieliliśmy się naszą pracą, zabiegaliśmy o pomysły i uzyskiwaliśmy ich uwagi”.

Vesce kontynuuje: „W ten sam sposób twórcy gier pracujący wraz ze swoją społecznością nad kolejną grą akcji mają znacznie większe szanse na sukces”.

Pozostali współzałożyciele Live Aware są szefami produktu Nathana Wheelerabyłego nauczyciela w Seattle, który następnie pracował w niezależnym studiu w Seattle bardzo, bardzo statek kosmicznyi dyrektor ds. technologii Dave’a Bergerawspółzałożyciel i były dyrektor techniczny spółki zależnej Microsoft 343 Industries (obecnie Studio Halo).

Live Aware powstało w wyniku uświadomienia sobie przez Vesce’a i Bergera, że ​​nie istnieją narzędzia, dzięki którym inne studia mogły przyjąć takie samo podejście nastawione na gracza, z którym wcześniej współpracowało Nigdy sam. Platforma Live Aware została zaprojektowana tak, aby umożliwić programistom prezentowanie swoich gier społeczności, uzyskiwanie informacji zwrotnych i wdrażanie wyników „niemal w czasie rzeczywistym”.

Jednym z głównych narzędzi służących do tego jest sztuczna inteligencja. Podczas typowej sesji testowej gry wideo testerzy i ochotnicy generują góry danych i materiałów filmowych, z których tylko względna część jest w ogóle użyteczna.

Dzięki Live Aware testerzy gier będą nagrywać siebie podczas gry w konfiguracji przypominającej film z reakcji na YouTube. Ich reakcje wokalne na to, czego doświadczają, dają LLM Live Aware coś, na czym może się skupić, dzięki czemu może skanować cały materiał filmowy, archiwizować go i dostarczać programistom wszystkie najbardziej przydatne informacje w postaci zwykłego pliku tekstowego. Jest to kompleksowe rozwiązanie dla procesu, który zwykle jest wykonywany jako zbiór wielu, nieinteraktywnych procesów.

„Szkoda, że ​​nie miałem tego podczas tworzenia Aureola”, Berger mówi GeekWire.

Inne usługi świadczone w ramach platformy Live Aware obejmują automatyczne tłumaczenie na 30 języków oraz integrację z innymi narzędziami do tworzenia gier, takimi jak Unity, Unreal Engine, Slack, Discord i od zeszłego miesiącaponiedziałek.com.

Live Aware jest obecnie używany w kilku studiach na całym świecie, w tym w Krafton (Pole bitwy PlayerUnknown), GSC Game World (w nadchodzącej wersji STALKER 2) i niedawny start-up Believer z Los Angeles. Według Vesce i Bergera firma planuje uruchomić w 2025 roku plan refinansowania dla Live Aware, aby platforma była dostępna dla programistów na wszystkich poziomach finansowania.



Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj