PORTLAND, Oregon. (MONETA) — Lokalna branża hotelarsko-gastronomiczna, która obejmuje takie firmy jak hotele, krótkoterminowy wynajem nieruchomości i inne usługi związane z podróżami, odnotowała wzrost popytu w roku podatkowym 2024.

The lato 2023 było niewypałem dla branży hotelarsko-gastronomicznej w Portland w porównaniu z konkurencyjnymi miastami, które były gospodarzami krajowego tournée Taylor Swift. Jednak w 2024 r. sytuacja w Portland odbiła się, powiedział 16 października prezydent Travel Portland Jeff Miller komisarzom miejskim. W okresie od czerwca do sierpnia hotele w Portland odnotowały znaczny wzrost przychodów i liczby sprzedanych pokoi w porównaniu z ostatnimi latami.

„To wskazuje na trwające odbicie” – stwierdził Miller. „Wspaniała wiadomość dla Portland i naszych partnerów hotelowych. … Hotele lotniskowe i cały wynajem krótkoterminowy łącznie stanowią 33% przychodów, co dla wielu osób jest zaskakujące.”

Megan Conway, specjalistka ds. strategii podróży do Portland, powiedziała komisarzom miejskim, że ankieta zlecona przez tę organizację non-profit wskazuje, że w ciągu ostatniego półtora roku wzrosła atrakcyjność Portland jako miejsca wypoczynku. Poprawił się także ton wiadomości z Portland.

„Ogólny ton relacji w mediach wzrósł w tym kwartale o 10 punktów, potencjalnie ze względu na relacje w mediach krajowych na temat naszej nowej serii WNBA, ciągłe relacje z naszej sceny kulinarnej oraz lato pełne wydarzeń” – powiedział Conway.

Menedżer sprzedaży Travel Portland, James Jessie, powiedział, że wzrost turystyki letniej został wzmocniony serią kampanii reklamowych. Kampania obejmowała reklamy wideo i billboardy w Internecie, skierowane do mieszkańców Seattle, Los Angeles, San Francisco, Sacramento i Denver. W reklamach podkreślano firmy, zajęcia na świeżym powietrzu i kulturę w Portland.

„Wyemitowaliśmy takie efektowne billboardy, które promowały wśród mieszkańców Seattle zakupy wolnocłowe i pozycjonowały Portland jako miłą ucieczkę od letnich upałów w Sarmento” – powiedziała Jessie. „Nawiązaliśmy także współpracę z witrynami turystycznymi, takimi jak Expedia, Priceline, tripadvisor i Booking.com, aby pomóc zmienić osoby przeglądające w osoby rezerwujące”.

Jessie stwierdziła, że ​​rok finansowy 2024 był także „fenomenalnym zwycięstwem” pod względem rezerwacji przyszłych konwencji. W tym roku zespół sprzedaży Travel Portland odnotował drugi najlepszy rok w historii pod względem rezerwacji na przyszłe kongresy, dodając 300 715 rezerwacji noclegów na przyszłe daty kongresów. Przedstawiciele Travel Portland stwierdzili, że jest to początek dużego ożywienia w branży hotelarsko-gastronomicznej w Portland.

„Mówiąc bardzo, bardzo pozytywnie, to, co widzieliśmy w czerwcu, lipcu i sierpniu, jest zwiastunem tego, co ma nadejść” – powiedział Miller. „Kiedy powróci kalendarz konwencji i fakt, że nasz zespół zarezerwował na przyszłość drugą pod względem liczby pokoi, jaką kiedykolwiek zarezerwowali, kiedy osiągniemy (ten okres), wylądujemy na statku rakietowym. Więc trzymaj się.



Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj