Netflix Zdjęcie promocyjne programu Netflix Baby Reindeer, na którym aktor i komik Richard Gadd siedzi na tylnym siedzeniu autobusu, a na szybie za nim widać rogi narysowane przez kondensację.Netflixa

Netflix zaczyna podnosić ceny w niektórych krajach, ponieważ wzrost pobudzony przez ograniczenie udostępniania haseł zaczyna słabnąć.

W czwartek firma powiedziała inwestorom, że „pracuje nad poprawą naszej monetyzacji poprzez udoskonalenie naszych planów i cen”, a w ciągu ostatniego miesiąca już podniosła ceny w Japonii oraz niektórych częściach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.

We Włoszech i Hiszpanii podwyżki rozpoczną się w tym tygodniu.

Aktualizacja nastąpiła, gdy gigant streamingowy poinformował, że w ciągu trzech miesięcy zakończonych we wrześniu dodał 5,1 miliona subskrybentów – najmniej od ponad roku.

Netflix znajduje się pod presją, aby pokazać inwestorom, co będzie napędzać wzrost w nadchodzących latach, ponieważ i tak już ogromny zasięg utrudnia znalezienie nowych abonentów.

Ostatnim razem, gdy firma zauważyła oznaki spowolnienia, w 2022 r., rozpoczęła walkę z udostępnianiem haseł i oświadczyła, że ​​zaoferuje nową opcję przesyłania strumieniowego z reklamami.

Represje zapoczątkowały nową falę wzrostu.

Od początku swojej działalności w zeszłym roku firma dodała ponad 45 milionów nowych członków. Obecnie ma ponad 282 miliony abonentów na całym świecie.

Analitycy spodziewają się również, że reklamy ostatecznie staną się dużym biznesem dla Netflix.

Na razie jednak firma stwierdziła, że ​​to dopiero początek i poinformowała inwestorów, aby nie spodziewali się, że zacznie napędzać wzrost dopiero w przyszłym roku, mimo że wielu abonentów zdecyduje się na plan z reklamami.

Plan, będący najtańszą opcją firmy, w ostatnim kwartale pochłonął 50% nowych zapisów w miejscach, w których jest oferowany – podał Netflix.

Zdjęcie promocyjne serwisu Netflix z serialu „Królowa Charlotte” serwisu Netflix.Netflixa

Netflix podał, że nawet bez wsparcia reklamowego przychody w okresie od lipca do września wzrosły o 15% w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku, do ponad 9,8 miliarda dolarów (7,5 miliarda funtów). Odnotowała również zysk w wysokości ponad 2,3 miliarda dolarów.

Akcje wzrosły o około 4% w handlu poza godzinami pracy, ponieważ wzrost liczby abonentów przekroczył oczekiwania analityków.

Netflix ostatni raz podniósł ceny w Wielkiej Brytanii i USA w zeszłym roku, ale te posunięcia wpłynęły tylko na niektóre plany. Od 2022 r. pozostawił cenę swojego popularnego „standardowego planu” bez reklam bez zmian.

W przeszłości firma czasami eksperymentowała z cenami w mniejszych krajach, zanim wprowadziła zmiany na głównych rynkach, takich jak USA i Wielka Brytania.

Matt Britzman, starszy analityk akcji w Hargreaves Lansdown, powiedział, że Netflix ma dobrą sytuację finansową zapewnić firmie możliwość utrzymania wydawanie pieniędzy na tworzenie nowych hitów – klucz, jeśli ma nadzieję na podniesienie cen bez sprzeciwu.

„To z natury zmienny rynek, na którym konsumenci chętnie wymieniają streamery, jeśli uważają, że nie zyskują na wartości” – powiedział.

„Kluczem do tego jest dodanie nowych treści, szczególnie w obszarach takich jak wydarzenia sportowe, i może zapewnić Netflixowi przewagę, której potrzebuje, aby podnieść ceny i sprawić, że klienci będą wracać po więcej”.



Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj