Nie ma nic lepszego niż spotkanie artysty na koncercie, o którym nigdy nie słyszałeś; Dźwięki Twojego nowego ulubionego zespołu przeniosą Cię z długiej kolejki stoisk z taco do spoconego dołu pobliskiej sceny, obiecując później wściekłe odkrycie setlist.fm. Z drugiej strony, repertuar najważniejszych festiwali może być pełen możliwości wyboru, a obawa, że przegapisz artystę, który może Ci się naprawdę spodobać, tylko dlatego, że nigdy o nim nie słyszałeś, jest realna.
Jeśli nie zostawiasz odkrywania muzyki przypadkowi lub swojemu ulubionemu przyjacielowi-organizatorowi festiwalu, Spotify blisko współpracowaliśmy Festiwal w Glastonbury Aby mieć pewność, że algorytm przeniesie Cię konkretnie do artystów, których możesz polubić na nadchodzącym wydarzeniu w Wielkiej Brytanii, osobiście lub Transmisja strumieniowa w domu za pośrednictwem BBC iPlayer,
Ogłoszona w poniedziałek integracja Spotify z oficjalną aplikacją Glastonbury na iOS i Androida umożliwia fanom połączenie kont w celu uzyskania spersonalizowanych rekomendacji składu. Na podstawie Twoich nawyków słuchania Spotify otrzymasz listę 10 najlepszych artystów występujących na tegorocznym festiwalu, którzy mogą Ci się spodobać. to jest w zasadzie Co Instafest może zrobić z Twoimi danymi Spotify Ale szczególnie w przypadku składu Glasto.
Spotify pozwoli Ci używać sztucznej inteligencji do tworzenia spersonalizowanych list odtwarzania
Glastonbury powraca do Pilton’s Worthy Farm od 28 do 30 czerwca, a wystąpią w nim SZA, Dua Lipa, PJ Harvey, Little Sims, Coldplay, Burna Boy, Cyndi Lauper, Janelle Monáe, Michael Kiwanuka, Shania Twain, Seventeen, LCD Soundsystem, Jessie Ware, The Artyści narodowi i wielu innych.
Funkcję rekomendacji składu znajdziesz w zakładce „Odkryj” w aplikacji Glastonbury. W aplikacji uczestnicy festiwali mogą dodać tych artystów do swojego harmonogramu i odwiedzić ich stronę artysty (która zawiera umieszczone na Spotify ich najpopularniejsze utwory).
Zmienna prędkość światła
![Aplikacja na festiwal Glastonbury "odkryć" Patka.](https://helios-i.mashable.com/imagery/articles/06GquqWb6VkcFnoY689a13U/images-1.fill.size_379x750.v1718014599.jpg)
Źródło: Zrzut ekranu: Festiwal w Glastonbury
„Wspaniale jest uruchomić tę integrację ze Spotify, aby pomóc uczestnikom festiwalu w odkrywaniu artystów w tym roku” – powiedziała w oświadczeniu organizatorka Glastonbury, Emily Eavis. „W naszej ofercie jest tak wiele niesamowitych programów i jesteśmy naprawdę szczęśliwi, że aplikacja pomoże teraz ludziom znaleźć programy, które pokochają”.
Partnerstwo obejmuje również platformy streamingowe; Na Spotify znajduje się oficjalne centrum festiwalu Glastonbury, w którym artyści posortowani są według konkretnych scen, w tym słynnej sceny Pyramid. Istnieje również wiele audiobooków i podcastów związanych z Glasto. Oficjalna playlista festiwalu Glastonbury,
![Zrzut ekranu centrum Spotify Glastonbury 2024.](https://helios-i.mashable.com/imagery/articles/06GquqWb6VkcFnoY689a13U/images-2.fill.size_2000x1788.v1718014599.png)
Źródło: Zrzut ekranu: Spotify
![Zrzut ekranu centrum Spotify Glastonbury 2024.](https://helios-i.mashable.com/imagery/articles/06GquqWb6VkcFnoY689a13U/images-3.fill.size_2000x1798.v1718014599.png)
Źródło: Zrzut ekranu: Spotify
Spotify twierdzi Transmisje powiązane ze składami festiwali zyskują na popularności w przypadku głównych wydarzeń muzycznych, takich jak Glastonbury, Coachella, Lollapalooza, Tomorrowland, Rock in Rio i innych, osiągając szczyt w momencie ogłoszenia składu, a następnie ponownie podczas wydarzenia. Na przykład w ubiegłym roku „odtwarzanie playlist z Glastonbury Festival 2023 zwiększyło się o 323% po ogłoszeniu pełnego składu i o 393% w tygodniach poprzedzających festiwal i po nim”. Przeczytaj najnowszy wpis na blogu Spotify„W ciągu dwóch tygodni poprzedzających festiwal liczba wyszukiwań hasła „Glastonbury” wzrastała średnio o 12% dziennie, a podczas festiwalu o 270% w porównaniu z poprzednim tygodniem”.
Jeśli więc wybierasz się do Glasto osobiście w czerwcu lub planujesz transmisję strumieniową, siedząc wygodnie na kanapie, możesz zapoznać się ze spersonalizowanymi rekomendacjami dotyczącymi składu, aby upewnić się, że Twoje muzyczne gusta zostaną zaspokojone. W Spotify dostępnych jest więcej funkcji AI, Ale warto rzucić kostką na artystę NIE Słuchaj, kiedy to robisz. Poza algorytmem nigdy nie wiesz, co może Ci się spodobać.